Sunday, March 8, 2009

Antar att de flesta som eventuellt laeser bloggen naatts av den tragiska nyheten vid det haer laget. Foer de som inte hoert kan jag med tungt hjaerta meddela att vaar vaen Alon omkom foer en vecka sedan i en trafikolycka i Indien. Jag moettes av beskedet naer jag aatervaende fraan en fyradagars raftingtur i Nepal. Det hela kaenns fortfarande vaeldigt overkligt, trots att jag vetat om det intraeffade i naagra dagar nu. Mina tankar aer hos alla Alons naera och kaera i denna svaara stund.

Daa jag paa nytt skiljts aat fraan Kris och Jojo daa vi ville ut paa olika aeventyr bestaemde jag mig foer att istaellet aatervaenda till Indien foer att moeta upp med Rasmus. Det ska bli skoent att ha naagon att prata och umgaas med, efter det som skett. Har varit paa resande fot sedan klockan 6 igaar morse, och har fortfarande ett nattaag och en buss att avverka innan jag aer framme. Goer just nu mitt baesta foer att doeda tid fram tills taaget gaar.

Maar under omstaendigheterna bra, men slaas daa och daa av den tragedi som intraeffat. Hoppas att ni daer hemma ocksaa har det naagerlunda bra, och att ni tar vael hand om varandra.

1 comment:

Kajsa said...

Vi tänker också mycket på dig och övriga kompisar i Indien. Bra att du och Rasmus ska träffas och ta hand om varandra. Hoppas Christoffer och Johanna också nåtts av beskedet nu. Hälsa dem så gott när du får kontakt med dem.
Mamma