Sunday, February 15, 2009

Saag nyss att jag endast skrivit 18 inlaegg hittills under resan. slarvigt.

Igaar tog jag en jeep fraan Gangtok till Kalimpong. Hade faatt foer mig att Kalimpong skulle vara en lugn lite mindre by. Jag hade fel. Det tog inte laang tid innan jag bestaemde mig foer att jag avskydde hela haket. Lyckligtvis var inte klockan vaerst mycket, saa det fanns fortfarande tid foer att glida vidare. Lyckades hitta en buss som tog mig ned foer berget, och oever floden, saa att jag hamnade i den lilla haalan Teesta. Haer finns bara ett guesthouse, och en annan resenaer. Bor ensam i ett dorm, och har det raett goett. Tar det raett passivt, daa jag kaent mig lite krasslig de senaste dagarna, men imorgon ska jag foersoeka ge mig ut paa en laengre promenad.

Nu aer det nog dags foer mig att laemna isolationen och gaa ut på chowmein-jakt, saa jag inte gaar under av hunger innan kvaellsmaten.